تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 2:01
22 بازدید
کد خبر : 82605

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم

ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم برگزاری چنین طرحی بتواند در دل دختران کشور امید ایجاد کند و باید برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم. محمدهادی

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم

ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم برگزاری چنین طرحی بتواند در دل دختران کشور امید ایجاد کند و باید برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم.

محمدهادی عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر دانشگاه بخواهد به حل مسایل پیرامون ورود کند، باید به سمت دانشگاهی موثر، اجتماعی و سودمند برویم.

وی افزود: دانشگاه اجتماعی در مجموعه وزارت علوم به صورت ویژه از زمان استقرار دولت یازدهم شکل گرفت و ارتباط خوبی میان جامعه و دانشگاه به وجود آمده است.

عسکری عنوان کرد: این ارتباط خوب به وجود آمده میان دانشگاه و جامعه در دولت یازدهم به بعد، منشا خدمات بسیار خوبی برای کشور شده است.

وی ادامه داد: بحث گزارش‌های سیاستی و مساله‌شناسی که به وسیله دانشگاه، پیرامون مسایل و ابرچالش‌های کشور تهیه شده است، از مهمترین دستاوردهای شکل‌گیری این ارتباط خوب میان جامعه و دانشگاه است.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشگاه اجتماعی وقتی مصداق پیدا می‌کند که در ماموریت‌های دانشگاه بازنگری شود و وظیفه راهبردی و اصلی دانشگاه که کمک به حل مشکلات جامعه است، شناسایی شود.

عسکری با بیان اینکه حتما باید برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم، گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور متعلق به بانوانِ توانمندی است که نقش‌های متعددی دارند و حتما باید به آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان کرد: امیدواریم برگزاری چنین طرحی بتواند در دل دختران کشور امید ایجاد کند و به افزایش ضریب اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها کمک کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.