تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 21:06
18 بازدید
کد خبر : 111149

برای تکمیل ۷۰۰ هزار میلیارد پروژه نیمه تمام کشور برنامه‌ریزی شود

برای تکمیل ۷۰۰ هزار میلیارد پروژه نیمه تمام کشور برنامه‌ریزی شود

ایسنا/خوزستان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که باید برای تکمیل این طرح‌ها برنامه‌ریزی شود. مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که باید برای تکمیل این

برای تکمیل ۷۰۰ هزار میلیارد پروژه نیمه تمام کشور برنامه‌ریزی شود

ایسنا/خوزستان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که باید برای تکمیل این طرح‌ها برنامه‌ریزی شود.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد که باید برای تکمیل این طرح‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: راه‌اندازی این طرح‌ها در کشور به فعال شدن شرکت‌های پیمانکاری، شرکت‌های تولیدی و خدماتی در بخش‌های مختلف کمک می‌کند و زمینه‌ساز اشتغال جوانان در کشور خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این زمینه همچنین در مجلس به دنبال طرحی هستیم تا با کمک ظرفیت بخش خصوصی، نسبت به فعال شدن و تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور اقدام کنیم.

یوسفی با بیان اینکه بخش عمده اقتصاد کشور در اختیار دولت است، ادامه داد: بخش دولتی دیگر پاسخگوی اشتغال جوانان کشور نیست و باید از طریق راهکارهای مختلف مثل بهره گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، زمینه را برای اشتغال فراهم کنیم.

وی ادامه داد: جوانان باید در بخش‌های اقتصادی، صنعتی و یا سایر بخش‌ها به دنبال اشتغال باشند و یا خودشان کارآفرینی کنند زیرا دولت دیگر کشش ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: فعال شدن پروژه‌های نیمه تمام قطعا زمینه‌ساز فعالیت بسیاری از شرکت‌ها در بخش‌های مختلف خواهد بود و به تبع فعالیت این شرکت‌ها، برای جوانان اشتغال ایجاد می‌کند و هدف ما که تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، محقق می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.