باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود
ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمیکنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود. آیتالله رسول فلاحتی شامگاه امشب در دیدار وزیر آموزش و پرورش ضمن قددرانی از زحمات معلمان در ایام کرونا اظهار کرد: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاهها
ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمیکنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.
آیتالله رسول فلاحتی شامگاه امشب در دیدار وزیر آموزش و پرورش ضمن قددرانی از زحمات معلمان در ایام کرونا اظهار کرد: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاهها و چه در حوزههای علمیه الحمدلله با وجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قبل از کرونا در روستاهای دور دست نیز معلمانی برای تدریس به دانشآموزان حضور مییافتند، افزود: اما حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، میبایست از سایر راهها برای تداوم آموزش استفاده کرد.
امام جمعه رشت عدم رویت استاد و معلم را از چالشهای آموزش مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمیکنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.
آیتالله فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیشبینی سازوکارهای لازم برای تربیت دانست و افزود: برای تربیت کودکان در مهدکودکها اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانشآموزان عنوان و اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که هیچ دانشآموزی از آموزش دور نماند و درسش را بخواند، افزود: در کنار بستر شبکه شاد برای دانشآموزانی که به هر دلیل فاقد اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند هستند، تاکید شده تمامی آن دانشآموزان ار راههای دیگری همچون تلویزیون، رادیو و بستههای آموزشی مورد آموزش کامل قرار گیرند.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰