تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 11:00
17 بازدید
کد خبر : 158357

بازنگری ۷۰ طرح هادی روستایی

بازنگری ۷۰ طرح هادی روستایی

معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: ۷۰ طرح هادی روستایی بازنگری می‎شود. مهندس جعفری در گفت و گو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: بازنگری حدود ۷۰ طرح در ساز و کار بنیاد مسکن لرستان قرار دارد که بعد از عقد قرارداد با مشاوران ذی‌صلاح اقدام به انجام کارهای بازنگری می‌شود. وی ادامه داد: معاون بنیاد

بازنگری 70 طرح هادی روستایی
معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: ۷۰ طرح هادی روستایی بازنگری می‎شود.

مهندس جعفری در گفت و گو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: بازنگری حدود ۷۰ طرح در ساز و کار بنیاد مسکن لرستان قرار دارد که بعد از عقد قرارداد با مشاوران ذی‌صلاح اقدام به انجام کارهای بازنگری می‌شود.

وی ادامه داد: معاون بنیاد مسکن لرستان در بحث تهیه طرح هادی در سال جاری بازنگری حدود ۷۰ طرح در ساز و کاری قرار دارد که بعد از عقد قرارداد با مشاوران ذی‌صلاح اقدام می‌شود.

جعفری افزود: هر استان باید متناسب با ظرفیت ها و توسعه روستاهای مورد نظر خود، اقدام به بازنگری طرح هادی روستایی کرده و این طرح‎ها را برای تصویب به مرجع ذی صلاح که در این وزیر راه و شهرسازی است، ارائه دهد.

معاون بنیاد مسکن لرستان خاطر نشان کرد: به این صورت می توان دریافت بازنگری در طرح های هادی بر اساس نیازسنجی منطقه ای و محلی است، نه کاری که از مرکز و با دستور مقامات مافوق قابل انجام باشد.

وی یادآور شد: بازنگری های مورد نیاز در طرح هادی روستایی در پایان افق دهساله و به دنبال تحولات جمعیتی و تغییر شرایط مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و کالبدی روستاها انجام می‌شود.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.