تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 23:02
18 بازدید
کد خبر : 135491

بازدید ۲۵۰۰ نفر از موزه بروجرد

بازدید ۲۵۰۰ نفر از موزه بروجرد

مسئول موزه شهرداری بروجرد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر از موزه شهرداری بازدید کرده‎اند. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، برق‎دهنده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مکان‎هایی که مورد استقبال مسافران نوروزی و گردشگران است موزه تاریخی بروجرد بوده که اشیاء تاریخی و ابزار قدیمی در این موزه نگهداری

بازدید 2500 نفر از موزه بروجرد
مسئول موزه شهرداری بروجرد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر از موزه شهرداری بازدید کرده‎اند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، برق‎دهنده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مکان‎هایی که مورد استقبال مسافران نوروزی و گردشگران است موزه تاریخی بروجرد بوده که اشیاء تاریخی و ابزار قدیمی در این موزه نگهداری می‎شود.
وی تصریح کرد: موزه تاریخی بروجرد در یکی از خانه‎های قدیمی و تاریخی این شهر که خانه حاج آقا کمال طباطبایی است قرار دارد که مسافران علاوه بر بازدید از موزه، از بنای ارزشمند و تاریخی و همچنین معماری این خانه لذت می‎برند.
مسئول موزه شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر از موزه بروجرد بازدید کرده‌اند که از این تعداد پنج گروه گردشگر خارجی نیز از موزه و خانه تاریخی بازدید کردند.
برق‎دهنده اضافه کرد: بیشترین مسافران نوروزی که از موزه بروجرد بازدید کرده‎اند مربوط به استان‎های خراسان، گیلان، تهران و اردبیل بوده است.
وی بیان کرد: در موزه تاریخی بروجرد اقلامی از جنس ورشو که حاصل دست هنرمندان این دیار است نگهداری و در معرض دید علاقمندان قرار دارد و همچنین اسناد و شناسنامه‎های قدیمی و دیگر ابزار آلات قدیمی در ویترین‎های این موزه نگهداری می‎شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.