تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 21:06
19 بازدید
کد خبر : 28715

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای موج شکن‌های کنگان

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای موج شکن‌های کنگان

 وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت و توسعه موج شکن‌های بندر کنگان بازدید کرد. مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت موج شکن‌های توسعه بندر کنگان با اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد ریال پارسال آغاز شد و تا ۳۰ ماه ادامه خواهد داشت. سیاوش ارجمندزاده افزود: در این طرح

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای موج شکن‌های کنگان

 وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت و توسعه موج شکن‌های بندر کنگان بازدید کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت موج شکن‌های توسعه بندر کنگان با اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد ریال پارسال آغاز شد و تا ۳۰ ماه ادامه خواهد داشت.

سیاوش ارجمندزاده افزود: در این طرح موج شکن جدید شرقی به طول هزار و ۳۲۵ متر، موج شکن جدید غربی به طول ۴۴۰ متر و برچیدن ۲۰۰ متراز طول موج شکن شرقی فعلی بندر اجرایی خواهد شد.

وی گفت: طرح توسعه اسکله کنگان ۲ بازوی اصلی و فرعی دارد که با انجام آن عمق دسترسی از ۴ متر به ۶ متر خواهد رسید و قابلیت شناور از ۵۰۰ تن به ۲۵۰۰ تن خواهد رسید. مساحت حوضچه نیز ۳۶ هکتار است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح : کل پروژه ۴۵ درصد پیشرفت دارد. با اتمام این طرح بندر کنگان با تغییر و تحول اساسی از یک بندر سنتی به یک بندر مدرن با قابلیت پهلوگیری کشتی‌های فلزی تبدیل خواهد بود.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی هم در بازدید از این طرح گفت: روند اجرای این طرح از یک سال گذشته تا کنون پیشرفت خوبی دارد و برای تکمیل طرح هیچ گونه محدودیت اعتباری وجود ندارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.