تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 21:50
26 بازدید
کد خبر : 119727

بازدید رئیس سازمان قضایی استان گلستان از منطقه سیل زده آق قلا

بازدید رئیس سازمان قضایی استان گلستان از منطقه سیل زده آق قلا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور در شهر سیل زده آق‌قلا از نزدیک در جریان کمک‌رسانی به مردم این شهر قرار گرفت. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی در این بازدید گفت: آنچه مشاهده می‌شود حضور پررنگ نیروهای مسلح با تجهیزات و امکانات و بکارگیری تمام توان در اجرای فرامین فرماندهی

بازدید رئیس سازمان قضایی استان گلستان از منطقه سیل زده آق قلا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور در شهر سیل زده آق‌قلا از نزدیک در جریان کمک‌رسانی به مردم این شهر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی در این بازدید گفت: آنچه مشاهده می‌شود حضور پررنگ نیروهای مسلح با تجهیزات و امکانات و بکارگیری تمام توان در اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا است و صف طویل امداد رسانی حکایت از وحدت سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج عظیم مردمی دارد.

وی افزود: مردم گرفتار در سیل از حضور نیروهای نظامی و انتظامی احساس آرامش می‌کنند، هر چند نگران وضعیت زندگی و کسب و کار خود هستند، ولی تا حدودی این حضور توانسته آن‌ها را به زندگی و آینده امیدوار کند.

رئیس سازمان قضایی استان گلستان با تأکید بر اینکه حضور مدیران اجرایی استان در بین مردم موجب آرامش روانی مردم می‌شود، افزود: مدیریت بحران باید به صورت عملیاتی در صحنه حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی وظیفه دارند، آسایش و راحتی خود را فدای آرامش و راحتی مردم خسارت دیده و مصیبت دیده کنند، ابراز امیدواری کرد که با تلاش نیروهای نظامی و امدادگر به زودی شاهد تخلیه کامل آب از سطح شهرستان آق قلا و روستاهای اطراف باشیم تا مردم مجدداً به خانه هایشان برگردند.

زارعی با اشاره به آغاز فعالیت بیمارستان‌های صحرایی سپاه و ارتش و داروخانه هلال احمر گفت: خوشبختانه مواد غذایی هم در کمترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار می‌گیرد و امکانات دیگر نیز در حال آماده سازی است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.