تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 15:46
45 بازدید
کد خبر : 158924

بازدید از مجتمع بازیافت زباله آرادکوه

بازدید از مجتمع بازیافت زباله آرادکوه

گروه دوستداران محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه بازدید می‌کند. به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه از تأسیسات دفع و بازیافت پسماندهای شهر تهران است که در بخش کهریزک شهرستان ری در استان تهران واقع شده است.

بازدید از مجتمع بازیافت زباله آرادکوه

گروه دوستداران محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه بازدید می‌کند.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه از تأسیسات دفع و بازیافت پسماندهای شهر تهران است که در بخش کهریزک شهرستان ری در استان تهران واقع شده است.

مجتمع آرادکوه در کیلومتر ۲۳ جاده قدیم تهران- قم و در جنوب کهریزک واقع شده‌است. روزانه به طور متوسط ۸۰۰۰ تن انواع پسماندها که از منابع مختلف همچون مناطق ۲۲ گانه، شهرک و شهرهای اطراف، مراکز بهداشتی و درمانی، لجن و سرشاخه و… تولید می‌شود، جهت امحا و دفع به این مرکز ارسال می‌شود.

تأسیسات مختلفی در خصوص دفع و بازیافت پسماندهای شهر تهران در این مجتمع مشغول به فعالیت هستند که از آن جمله می‌توان به واحدهای پردازش، سایت هوادهی تولید کمپوست، واحدهای پالایش کمپوست، سامانه ریجکت‌سوز و واحد تصفیه‌خانه شیرآبه اشاره کرد.

برنامه بازدید از مجتمع آرادکوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ انجام می‌شود و دکتر سعید مرادی‌کیا، دانشجویان و علاقه‌مندان را در این بازدید همراهی و توضیحاتی را برای آشنایی بیشتر بازدید کنندگان ارائه می‌کند.

امروز آخرین مهلتی است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این بازدید با استفاده از لینک https://evand.com/events/araadkooh ثبت نام کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.