تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 22:07
17 بازدید
کد خبر : 134765

بارش باران از اواخر وقت امشب در کهگیلویه و بویراحمد

بارش باران از اواخر وقت امشب در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اواخر وقت امشب با عبور سامانه بارشی از سطح استان به تدریج افزایش ابر و بارش باران در پاره‌ای از مناطق استان آغاز و تا اواخر وقت جمعه بر جو استان فعالیت خواهد داشت. “رضا کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: بر

بارش باران از اواخر وقت امشب در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اواخر وقت امشب با عبور سامانه بارشی از سطح استان به تدریج افزایش ابر و بارش باران در پاره‌ای از مناطق استان آغاز و تا اواخر وقت جمعه بر جو استان فعالیت خواهد داشت.

“رضا کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود:
بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی از اواخر وقت امشب با عبور سامانه بارشی از سطح استان به تدریج افزایش ابر و بارش باران در پاره‌ای از مناطق استان آغاز و تا اواخر وقت جمعه بر جو استان به ویژه “در مناطق شرقی و شمال شرقی” فعالیت خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بنابراین طی این مدت در بعضی ساعات وزش باد شدید، بارش باران “گاهی به صورت رگبار و رعد و برق”، در ارتفاعات و مناطق مستعد بارش برف، گاهی تگرگ و پدیده مه” در پاره ای از مناطق” قابل پیش بینی خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته امام زاده جعفر با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم ترین و یاسوج با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.