تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 1:26
15 بازدید
کد خبر : 121138

انتقاد پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی از نتایج آویژه‌صنعت پارسا

انتقاد پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی از نتایج آویژه‌صنعت پارسا

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی سابق تیم ثامن مشهد گفت: عملکرد پرنوسان آویژه‌صنعت در لیگ و پلی‌آف اصلا قابل قبول نیست و کم‌تجربگی کادر فنی آویژه هم در این موضوع بی‌تاثیر نبوده‌است. مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در لیگ برتر اظهار کرد: شکل ظاهری تیم و مدیریت آن با توجه

انتقاد پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی از نتایج آویژه‌صنعت پارسا

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی سابق تیم ثامن مشهد گفت: عملکرد پرنوسان آویژه‌صنعت در لیگ و پلی‌آف اصلا قابل قبول نیست و کم‌تجربگی کادر فنی آویژه هم در این موضوع بی‌تاثیر نبوده‌است.

مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در لیگ برتر اظهار کرد: شکل ظاهری تیم و مدیریت آن با توجه به خصوصی بودن این باشگاه، قابل قبول بود. همین که یک تیم خصوصی برای دومین سال پیاپی در لیگ حضور دارد و سرمایه‌گذاری می‌کند، نشان می‌دهد که این تیم در جنبه های مدیریتی پتانسیل زیادی دارد.

وی در خصوص عملکرد تیم آویژه تصریح کرد: مهمترین مشکل آویژه مربوط به یارگیری اول فصل بود. با توجه به هزینه و بودجه تعیین شده برای تیم، آنها نتوانستند بهترین گزینه‌ها را به خدمت بگیرند و تاثیر آن در نتایج بازی‌ها مشهود بود.

پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی ادامه داد: چیزی که در بازی‌های مرحله گروهی به چشم می‌آمد، نتایج این تیم بود. در برخی بازی‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و توانستند تیم‌های بزرگ را شکست دهند، اما از طرف دیگر، بازی نه چندان خوبی مقابل تیم‌های ضعیف ارائه دادند. نتایج پرنوسان را می توان به عملکرد بازیکنان و تصمیمات کادرفنی ربط داد.

صاحبیان افزود: عیار تیم‌ها در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود. قبل از شروع فصل، آویژه دو بازی تدارکاتی با کوچین آمل انجام داد و پس از سه ماه دوباره این دو تیم مقابل یکدیگر در پلی‌آف قرار گرفتند. آویژه در بازی اول و سوم پلی‌آف مجموعا با ۳۶ امتیاز اختلاف نتیجه را به حریف آملی واگذار کرد. ثبت این نتایج و حذف در برابر تیمی که مجموع رقم قراردادهای کل بازیکنانش به اندازه یک بازیکن خارجی آویژه هم نبود، اصلا قابل قبول نیست.

وی در خصوص عملکرد سرجان ایوانوویچ، سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا، بیان کرد: به نظر من تجربه کم کادر فنی آویژه هم در کسب این نتایج بی‌تاثیر نبود، زیرا نتوانستند تیم را برای مرحله حساس پلی‌آف آماده کنند. ایوانوویچ مردی بزرگ و متشخص است، اما تحصیلات آکادمیک در ورزش بسکتبال ندارد. اولین مورد برای یک مربی خارجی که قصد دارد به تیم بسکتبال یک استان کمک کند، تحصیلات آکادمیک است.

پیشکسوت بسکتبال خراسان رضوی با اشاره به حذف شدن هر دو نماینده بسکتبال استان، یادآور شد: یارگیری فصل قبل خیلی بهتر از این فصل بود. سال قبل هنری کورین داریوس، برای آویژه فوق‌العاده بود و کمک زیادی به کسب نتایج خوب فصل قبل کرد. حداقل انتظار از نماینده بسکتبال خراسان رضوی این بود که در هشت تیم پایانی باشد، اما آویژه صنعت پارسا و پدافند رعد هوایی، در مرحله اول پلی‌آف از رقابت‌ها حذف شدند.

صاحبیان تصریح کرد: وجود بازیکنانی همچون ایمان زندی و صالح فروتن در هر تیمی یک نعمت است و امیدوارم بتوانیم از چنین بازیکنانی در استان برای فصول آتی نیز بهره ببریم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.