تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 18:26
19 بازدید
کد خبر : 174651

انتقاد معاون استاندار یزد از برخی کم‌کاری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

انتقاد معاون استاندار یزد از برخی کم‌کاری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از کم کاری برخی از دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گلایه کرد. «محسن صادقیان» گفت: اگر ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان همیاری شهرداریهای استان، طرح‌ها را شروع نکرده بودند، امروز عملکردی برای ارائه نداشتیم. وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل آموزش و

انتقاد معاون استاندار یزد از برخی کم‌کاری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از کم کاری برخی از دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گلایه کرد.

«محسن صادقیان» گفت: اگر ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان همیاری شهرداریهای استان، طرح‌ها را شروع نکرده بودند، امروز عملکردی برای ارائه نداشتیم.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش و همچنین اتاق تعاون استان باید بیشتر تلاش کنند و طرح‌های شهری‌، فرهنگیان و کارگری را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

صادقیان گفت: بهانه‌ای برای تحویل ندادن زمین و پروانه ساختمانی از دستگاه‌ها پذیرفته نیست و دستگاه‌ها باید خودشان مستقیم پاسخگوی مردم، فرهنگیان و کارگران ثبت نام کننده در این طرح باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه از همراهی دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز، شهرداری‌ها و نظام مهندسی استان تقدیر و تشکر کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.