تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 21:25
17 بازدید
کد خبر : 111434

انتشار بیش یک‌صد ویدیو و عکس از جاذبه‌های گردشگری لرستان

انتشار بیش یک‌صد ویدیو و عکس از جاذبه‌های گردشگری لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انتشار بیش از ۱۰۰ ویدیو و عکس از جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی خبر داد. سید امین قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن در خانه این اداره‌کل در راستای پر کردن اوقات فراغت طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از

انتشار بیش یک‌صد ویدیو و عکس از جاذبه‌های گردشگری لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انتشار بیش از ۱۰۰ ویدیو و عکس از جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی خبر داد.

سید امین قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن در خانه این اداره‌کل در راستای پر کردن اوقات فراغت طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ پست با هشتگ‌های سفر مجازی و کرونا را شکست می‌دهیم را از طریق فضای مجازی منتشر کرده است.

وی با اشاره به اینکه این از این تعداد پست ۳۰ کلیپ تصویری با کیفیت و ۷۰ پست با مضمون عکس از این جاذبه‌ها بوده افزود: بخش دیگری از فعالیت مجازی این اداره‌کل اطلاع‌رسانی و معرفی استان از طریق لینک تور مجازی و سایت لرستان ۳۶۰ درجه بوده است.

دبیر ستاد خدمات سفر لرستان تصریح کرد: در تور مجازی و سایت ۳۶۰ درجه شرایطی فراهم شده که مردم می‌توانند ۴۴ اثر طبیعی تاریخی لرستان را به‌صورت نمای ۳۶۰ درجه نظاره‌گر باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بیان کرد: همچنین آماده‌سازی و انتشار اپلیکیشن‌های لرستان‌گردی و معرفی صنایع‌دستی استان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در راستای معرفی استان در سال گذشته بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.