تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 21:38
19 بازدید
کد خبر : 76895

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز

ایسنا/چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز استان به امضا رسید. به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در راستای همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان در جهاددانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه به امضا رسید. سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز

ایسنا/چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز استان به امضا رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در راستای همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان در جهاددانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه به امضا رسید.

سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری در آیین امضای این تفاهم‌نامه ضمن تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال بر استفاده از ظرفیت‌های موجود استانی و ملی این نهاد در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت گاز تاکید کرد.

در ادامه جهانبخش سلیمیان مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین، فرصت همکاری با جهاددانشگاهی را به لحاظ وجود ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود راهکاری برای ارتقای خدمات در شرکت گاز عنوان و بر استفاده از این توان تاکید کرد.

وی شرکت گاز را دستگاهی خدمات‌رسان عنوان و ارتقای کیفیت خدمات در آن را، در ارتباط مستقیم با مردم دانست و گفت: همکاری با جهاددانشگاهی فرصتی تاثیرگذار در بالا بردن کیفیت خدمات و ارتقای آن‌ها است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.