تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 15:45
27 بازدید
کد خبر : 32320

افزایش ۳۴ درصدی ورود به گیلان در تعطیلات آخر صفر

افزایش ۳۴ درصدی ورود به گیلان در تعطیلات آخر صفر

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افزایش ۳۴ درصدی ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته(دوشنبه تا جمعه) خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد افزایش ۲۱ درصدی خروج از استان بودیم. فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی

افزایش ۳۴ درصدی ورود به گیلان در تعطیلات آخر صفر

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افزایش ۳۴ درصدی ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته(دوشنبه تا جمعه) خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد افزایش ۲۱ درصدی خروج از استان بودیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی تعطیلات آخر صفر، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از ۱۲ لغایت ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۳۶۵ هزار و ۴۹۱ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی از خروج ۳۳۳ هزار و ۳۹۷ وسیله نقلیه طی مدت مذکور از استان خبر داد و تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۶۲ هزار و ۲۶۵ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۱۱۵ هزار و ۹۲۸ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همچنین بیشترین میزان خروجی استان را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۳۴ هزار و ۲۱۸ وسیله نقلیه دانست و گفت: در این مدت ورودی کل از سمت استان قزوین ۱۸۹ هزار و ۳۷۸ وسیله نقلیه و خروجی به سمت استان قزوین ۱۵۷ هزار و ۷۶ وسیله نقلیه بوده است.

مرادی، از افزایش ۳۴ درصدی ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته(دوشنبه تا جمعه) خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد افزایش ۲۱ درصدی خروج از استان بودیم.

وی مجموع کل ترددها در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۶ مهر را ۶۹۸ هزار و ۸۸۸ وسیله نقلیه دانست و یادآور شد: آمار تردد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه( ۱۴ لغایت ۱۶ مهر) نیز در مقایسه با آمار ورود – خروج روزهای مشابه هفته قبل ۹ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۴ درصد افزایش خروج از استان را نشان می دهد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.