تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 20:39
14 بازدید
کد خبر : 18150

افزایش ۱۰۴ درصدی تردد در راه‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۰

افزایش ۱۰۴ درصدی تردد در راه‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۰

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: آمار تردد ثبت شده در راه های استان در ایام نوروز ۱۴۰۰، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است. محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد نوروزی در

افزایش ۱۰۴ درصدی تردد در راه‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۰

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: آمار تردد ثبت شده در راه های استان در ایام نوروز ۱۴۰۰، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد نوروزی در راه های استان، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا ۱۳ فروردین امسال در مجموع ۱۷ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۹۵ تردد در راه های استان اصفهان ثبت شده است.

وی افزود: آمار تردد ثبت شده در راه های استان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به افزایش ۱۰۵ درصدی خودروهای ورودی به راه های استان، توضیح داد: تعداد وسیله نقلیه ورودی در پنج روز پایانی سال گذشته، ۶۰۶ هزار و ۷۰ خودرو و تعداد وسیله نقلیه ورودی در ۱۳ روز ابتدای امسال، یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۷۲ خودرو بود.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در پنج روز پایانی سال گذشته، ۵۹۸ هزار و ۷۲۸ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی در ۱۳ روز ابتدای امسال، یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۴۲ خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد افزایش داشته است.

صلواتی افزود: محور اصفهان- بهارستان و بالعکس، آزادراه اصفهان-زرین شهر (فلاورجان) و بالعکس، شهرضا- اصفهان و بالعکس، اصفهان-زرین شهر (فولادشهر) و بالعکس، اصفهان- شهرضا (سه راهی مبارکه) و آزادراه قم- کاشان در این ایام تاکنون، بیشترین آمار تردد خودروها را داشته اند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.