تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 21:21
19 بازدید
کد خبر : 134453

افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. “دکتر پرویز یزدانپناه” افزود: هم اکنون ۱۸۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۴ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. وی تصریح

افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

“دکتر پرویز یزدانپناه” افزود: هم اکنون ۱۸۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۴ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵ هزار و ۵۴۷ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۱۵۲۰ نمونه دریافت شده که حدود ۱۱ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند، روند صعودی در شهرستان بویراحمد بسیار نگران کننده می باشد و احتمالا طی روزهای آینده این شهرستان به نارنجی تغییر وضعیت خواهد داد.
دکتر یزدان‌پناه تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن سال جدید و افزایش ترددها و تجمعات در مراکز خرید، دستورالعمل های بهداشتی باید بیش از پیش رعایت شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: اصناف و مراکز خرید باید بر صنف خود نظارت داشته باشند و از ایجاد تجمع جلوگیری نمایند در غیر اینصورت با تذکر جدی رو برو خواهند شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.