تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 15:41
19 بازدید
کد خبر : 12856

افزایش بستری‌های کرونایی یزد به ۳۸۹ بیمار

افزایش بستری‌های کرونایی یزد به ۳۸۹ بیمار

 تعداد بیماران بستری شده‌ی مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان امروز با ۲۴ مورد افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۸۹ بیمار رسید. دکتر «ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که در شبانه روز گذشته بیش از ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده‌اند،‌ گفت: در حال

افزایش بستری‌های کرونایی یزد به ۳۸۹ بیمار

 تعداد بیماران بستری شده‌ی مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان امروز با ۲۴ مورد افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۸۹ بیمار رسید.

دکتر «ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که در شبانه روز گذشته بیش از ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده‌اند،‌ گفت: در حال حاضر ۳۸۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد ۸۵ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.
سخنگوی علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته ۹۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند و متاسفانه یک نفر نیز در شهرستان میبد در اثر این بیماری فوت کرد.
به نقل از وبدا یزد، سلمانی همچنان به استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، دوری از حضور در تجمعات و دریافت سریع تر واکسن  تا ریشه کنی کووید-۱۹ تاکید کرد.
گفتنی است؛ تعداد بیماران بستری شده‌ مشکوک به کرونای روز گذشته بیمارستانهای استان ۳۶۵ بیمار بود و برخی بیماران شناسایی شده طی شبانه روز گذشته، دوره نقاهت خود را در منزل سپری می‌کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.