تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 10:25
10 بازدید
کد خبر : 140009

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در آستانه سالروز تاسیس بنیاد مسکن، از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن، با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد . به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سجاد صنعتی‌منفرد در جمع خبرنگاران، در آستانه سالروز تاسیس بنیاد مسکن، اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در آستانه سالروز تاسیس بنیاد مسکن، از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن، با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سجاد صنعتی‌منفرد در جمع خبرنگاران، در آستانه سالروز تاسیس بنیاد مسکن، اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب  ۱۰۰ امام خمینی (ره)، پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود .

این مسئول ادامه داد: این پروژه‌های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستایی و مسکن شهری به بهره‌برداری خواهد رسید و برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است .

وی  با بیان اینکه در این ایام، پروژه مسکونی ۲۶ واحدی نگین شهرستان خرم‌دره با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال و ۶ واحدی شهرستان طارم نیز با اعتبار ۷۰۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود، افزود: همچنین پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی گلشهر زنجان، ۲۵ واحدی شهرستان سلطانیه، ۱۸ واحدی شهرستان خرم‌دره و پروژه ۲۰ واحدی تجاری و اداری شهرستان خدابنده در این ایام، کلنگ‌زنی می‌شود.

صنعتی‌منفرد به اجرای طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: طرح هادی روستایی در روستاهای سقل طولی، چایرلو، خاتون‌کندی، دوسران و اورتابلاغ شهرستان زنجان، روستای اسد‌آباد شهرستان ابهر و روستای مسگر شهرستان خدابنده و … اجرا می‌شود .

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، طرح هادی برای ۶۹۷ روستا تهیه و در ۳۷۴ روستای استان اجرا شده است، تصریح کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در کشور ۴۲ درصد و در استان زنجان ۵۲.۷ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از افتتاح پروژه ۱۹ واحدی مجموعه سازی گوزلدره شهرستان سلطانیه در این ایام خبر داد و یادآور شد: در راستای مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان نیز پروژه چهار هزار و هشتصد و دوازدهمین واحد مقاوم‌سازی شده روستایی شهرستان طارم، هشت‌هزار و نهصد و پانزدهمین واحد مقاوم‌سازی شده روستایی شهرستان زنجان و چهار هزار و چهارصد و هفتاد و سومین واحد مقاوم‌سازی شده شهرستان ابهر و … از سوی بنیاد مسکن استان افتتاح می‌شود .

این مسئول با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۹۱ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی وجود دارد، خاطرنشان‌ کرد: تا به امروز بیش از ۴۷ هزار و ۳۴۱ واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم ‌ سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کرده ‌ اند، به طوری که می‌توان گفت تاکنون ۵۲.۷ درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی شده، که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.