تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 12:33
23 بازدید
کد خبر : 100710

استقرار سامانه بارشی تا بامداد ۴ فروردین در قزوین

استقرار سامانه بارشی تا بامداد ۴ فروردین در قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه شب گذشته دوم فروردین ماه ۱۳ میلی‌متر بارش در رازمیان به ثبت رسیده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی تا بامداد فردا دوشنبه چهارم فروردین‌ماه در سطح منطقه مستقر باشد و بارش باران را شاهد باشیم. مهدی آخوندی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا،

استقرار سامانه بارشی تا بامداد ۴ فروردین در قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه شب گذشته دوم فروردین ماه ۱۳ میلی‌متر بارش در رازمیان به ثبت رسیده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی تا بامداد فردا دوشنبه چهارم فروردین‌ماه در سطح منطقه مستقر باشد و بارش باران را شاهد باشیم.

مهدی آخوندی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  شب گذشته دوم فروردین‌ماه بارش‌های خوبی را در استان شاهد بودیم؛ بیشترین بارش‌ها با ۱۳ میلی‌متر در رازمیان به ثبت رسید و بارش‌ قزوین نیز ۶ میلی‌متر بود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی تا بامداد فردا دوشنبه چهارم فروردین ماه در سطح منطقه مستقر باشد و بارش باران را شاهد باشیم البته در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نفوذ زبانه‌های پرفشار را شاهد هستیم پیامد آن وزش بادهای شدید و نسبتا شدید شمالی خواهد بود که همین امر موجب کاهش دما شده و بارش برف را در ارتفاعات در پی خواهد داشت.

آخوندی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای آوج، کوهین و معلم کلایم با منفی ۱ و رازمیان با ۱۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند؛ دمای شهر قزوین نیز بین سه و ۱۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.