تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 11:32
10 بازدید
کد خبر : 167081

استان قم ظرفیت گردشگری مناسبی برای دریاچه نمک ندارد

استان قم ظرفیت گردشگری مناسبی برای دریاچه نمک ندارد

ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس گفت: نظر برخی کارشناسان این است که بهترین راه برای احیای دریاچه نمک، استان قم است ولی از لحاظ گردشگری استان قم جنبه‌های گردشگری مناسبی برای این دریاچه ندارد. به گزارش خبرنگار ایسنا، احمد امیرآبادی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: قطعاً ما دوست داریم که بحث

استان قم ظرفیت گردشگری مناسبی برای دریاچه نمک ندارد

ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس گفت: نظر برخی کارشناسان این است که بهترین راه برای احیای دریاچه نمک، استان قم است ولی از لحاظ گردشگری استان قم جنبه‌های گردشگری مناسبی برای این دریاچه ندارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، احمد امیرآبادی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: قطعاً ما دوست داریم که بحث گردشگری دریاچه نمک نیز برای استان قم باشد ولی باید کارشناسی‌ها دقیق باشد تا سرمایه کشور هدر نرود.

وی افزود: نظر برخی کارشناسان این است که بهترین راه برای احیای دریاچه نمک، توجه به گردشگری آن در استان قم است ولی جنبه‌های گردشگری مناسبی برای این دریاچه ندارد و شهر آران و بیدگل ظرفیت‌های بهتری دارد.

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: برای طرح راه‌آهن قم-قزوین ردیف بودجه تعیین شده ولی بودجه‌ای تخصیص نیافته است و باید به دنبال طرح‌هایی باشیم که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی ادامه داد: اشتغال‌زایی و زودبازده بودن باید در تصویب طرح‌های استانی مورد توجه قرار بگیرد و طرح‌هایی که این قابلیت را دارند در اولویت باشند؛ هم‌چنین باید طرح‌هایی مصوب شوند که در کوتاه مدت اجرایی شود تا استان دچار مشکلات دیگر نشود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.