تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 22:02
10 بازدید
کد خبر : 99534

از انتقاد، مشاوره و پیشنهاد استقبال می کنم

از انتقاد، مشاوره و پیشنهاد استقبال می کنم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس جدید دانشگاه یاسوج گفت: از انتقاد، مشاوره و پیشنهاد استقبال می کنم. “بهادر کرمی” در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه یاسوج با اشاره به جایگاه دانشگاه در رشد و تعالی جامعه، افزود: امام راحل فرمودند دانشگاه کارخانه انسان سازی است اما متأسفانه در جامعه ما تا رسیدن به

از انتقاد، مشاوره و پیشنهاد استقبال می کنم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس جدید دانشگاه یاسوج گفت: از انتقاد، مشاوره و پیشنهاد استقبال می کنم.

“بهادر کرمی” در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه یاسوج با اشاره به جایگاه دانشگاه در رشد و تعالی جامعه، افزود: امام راحل فرمودند دانشگاه کارخانه انسان سازی است اما متأسفانه در جامعه ما تا رسیدن به دانشگاه اسلامی فاصله زیادی داریم.

وی اظهارکرد: بخش عمده بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت و جایگاه آموزش و پژوهش در جامعه است و این موضوع نقش و جایگاه دانشگاه در جامعه را گوشزد می‌کند.

رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: کشور اگر می‌خواهد به جایی برسد باید به جایگاه دانشگاه توجه داشته باشد چرا که ریشه بسیاری از شاخص‌های توسعه و پیشرفت در دانشگاه می‌باشد.

کرمی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه های مختلف مشغول به تحصیل هستند موضوعی که قبل از انقلاب وجود خارجی نداشت و به ندرت نیروی دانشگاهی در این استان پیدا می‌شد.

وی با بیان اینکه در دانشگاه توجه خاص و ویژه ای به علوم انسانی است، عنوان کرد: در دانشگاه دنبال هستیم که مرجعیت علمی و دیپلماسی علمی را از آن خود کنیم و مشکلات جامعه را حل کند و در جامعه ارزش آفرین باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس جدید دانشگاه یاسوج با یبان اینکه نیامده ام مدیریت کنم و ژست مدیری بگیرم، اظهارکرد: از انتقاد، مشاوره و پیشنهاد استقبال می کنم، به نیروی انسانی دانشگاه توجه خاصی خواهم داشت، درب اتاقم به روی اساتید باز است و تا جایی که قانون بگذارد، کارکنان مورد عزت و احترام قرار می گیرند.

گفتنی است که در پایان این مراسم بهادر کرمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه یاسوج معرفی و از زحمات احمد عریان رئیس سابق دانشگاه یاسوج تقدیر شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.