تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 10:09
9 بازدید
کد خبر : 139947

ارسال ۱۶۰۰ دستگاه چادر به مناطق سیل‌زده خوزستان

ارسال ۱۶۰۰ دستگاه چادر به مناطق سیل‌زده خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از ارسال ۱۶۰۰ دستگاه چادر به مناطق سیل‌‌زده خوزستان خبر داد.   شهرام میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که علاوه بر این، ۵۰۰ تخته پتو نیز به این مناطق ارسال شده است، اظهار کرد: بنا به ابلاغ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مبنی بر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از ارسال ۱۶۰۰ دستگاه چادر به مناطق سیل‌‌زده خوزستان خبر داد.

 

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که علاوه بر این، ۵۰۰ تخته پتو نیز به این مناطق ارسال شده است، اظهار کرد: بنا به ابلاغ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مبنی بر نیاز سیل‌زدگان خوزستان به چادر و پتو، اقلام مذکور به مقصد مناطق سیل‌زده خوزستان بارگیری و ارسال شد.

 

این مسئول با اشاره به این‌که تاکنون شش محموله کمک‌های غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل‌زده گلستان، لرستان و ایلام بارگیری و ارسال شده است، ادامه داد: شهروندان کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال‌احمر واریز کنند و کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی تحویل دهند.

 

وی افزود: از زمان وقوع بحران سیل در استان‌هایی از جمله لرستان، تاکنون داوطلبان و جوانان مشغول جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان زنجان هستند و خوشبختانه چند روز قبل ششمین محموله در قالب پنج دستگاه خاور و یک دستگاه تریلر به منطقه آسیب‌دیده پلدختر ارسال شد.

 

میرزایی تصریح کرد: امیدواریم شاهد حوادث تلخ در کشور نباشیم، البته این حادثه مشخص کرد که هنوز همدلی و همراهی ایرانی‌ها در داخل و خارج از کشور ساری و جاری است؛ چراکه هم‌وطنان خارج از کشور کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب‌های جمعیت به دست سیل‌زده‌ها رساندند. این همدلی و رفاقت همواره در وجود ایرانیان بوده و بسیار ارزشمند است.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.