تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 14:28
39 بازدید
کد خبر : 1338

احمد حاج امینی رئیس شورای شهر ساوه شد

احمد حاج امینی رئیس شورای شهر ساوه شد

  احمد حاج امینی به عنوان رئیس شورای شهر ساوه انتخاب شد. به گزارش ایسنا، با آغاز اولین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره ششم، پس از انجام مراسم تحلیف، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ساوه برگزار شد. در این جلسه پس از انجام رأی گیری، “احمد حاج امینی” با  ۵ رای،

احمد حاج امینی رئیس شورای شهر ساوه شد

  احمد حاج امینی به عنوان رئیس شورای شهر ساوه انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، با آغاز اولین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره ششم، پس از انجام مراسم تحلیف، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ساوه برگزار شد.
در این جلسه پس از انجام رأی گیری، “احمد حاج امینی” با  ۵ رای، سکان هدایت شورای این شهر را برای یکسال بر عهده گرفت و علی بسطام دیگر نامزد ریاست شورا ۴ رای کسب کرد.
در ادامه رای گیری، با اکثریت آراء “کبری طاهری” به عنوان نایب رئیس “محسن فیاضی” دبیر اول و “مرتضی سعیدی نیک” نیز به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.
در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر، فرماندار، امام جمعه، رییس دادگستری، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند و پس از تشکیل هیئت رئیسه جدید با رای‌ گیری، رؤسای کمیسیون‌ های شورای شهر برای یک سال آینده انتخاب شدند.
براساس این گزارش، همچنین ابوالفضل باباشلو نیز امروز رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد شد و “ابوالفضل باباشلو” و رئیس و “سعید خانلو” به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.
حسین هوشنگی نیز رییس شورای اسلامی شهر آوه شد و محسن بهاری فرد نایب رییس و صادق شریفی فرد نیز به عنوان دبیر شورای شهر آوه انتخاب شدند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.