تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 18:57
21 بازدید
کد خبر : 166273

احداث المان «دروازه» در ورودی شمالغرب تبریز

احداث المان «دروازه» در ورودی شمالغرب تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۶ تبریز از برنامه ریزی این منطقه برای احداث المان دروازه در ورودی شمالغرب تبریز خبر داد. حسین عالیباف در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ورودی‌های شهر، شناسنامه آن محسوب می‌شود، اظهار کرد: اولین و آخرین تصویر از شهر در ذهن مسافران نیز ورودی و خروجی آن است. وی با بیان

احداث المان «دروازه» در ورودی شمالغرب تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۶ تبریز از برنامه ریزی این منطقه برای احداث المان دروازه در ورودی شمالغرب تبریز خبر داد.

حسین عالیباف در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ورودی‌های شهر، شناسنامه آن محسوب می‌شود، اظهار کرد: اولین و آخرین تصویر از شهر در ذهن مسافران نیز ورودی و خروجی آن است.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر اقدامات متعددی برای ساماندهی‌های ورودی شهر به ویژه در شمالغرب تبریز اجرا شده است، گفت: یکی از برنامه‌های ما برای سال ۱۴۰۰، اجرای المانی ویژه در ورودی شمالغرب تبریز است که نماد دروازه قدیمی و سنتی تبریز باشد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی یادآور شد: اخیرا نیز مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان فرمودند که آذربایجان همیشه در برابر دشمنان خارجی به عنوان دژی محکم و استوار بوده و ما نیز در نظر داریم در اجرای المان خود این مفهوم را مد نظر قرار دهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.