تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 16:42
20 بازدید
کد خبر : 156251

اجرای طرح‌های منابع طبیعی در اولویت زیرساختی مهریز است

اجرای طرح‌های منابع طبیعی در اولویت زیرساختی مهریز است

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به نقش موثر اجرای طرح‌های منابع طبیعی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان، نسبت به حمایت از این چنین طرح‌هایی اعلام امادگی کرد. «رضا زارع زاده» صبح امروز یکشنبه به مناسبت هفته «منابع طبیعی و آبخیزداری» در نشست مشترک با کارمندان اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: اجرای طرح‌های منابع

اجرای طرح‌های منابع طبیعی در اولویت زیرساختی مهریز است

ایسنا/یزد فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به نقش موثر اجرای طرح‌های منابع طبیعی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان، نسبت به حمایت از این چنین طرح‌هایی اعلام امادگی کرد.

«رضا زارع زاده» صبح امروز یکشنبه به مناسبت هفته «منابع طبیعی و آبخیزداری» در نشست مشترک با کارمندان اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: اجرای طرح‌های منابع طبیعی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان دارد لذا در همین راستا نیز شهرستان از اجرای چنین طرح‌هایی حمایت می‌کند.

وی اظها ر کرد: اجرای طرح‌های منابع طبیعی، به عنوان اولویتی زیرساختی، نقش مهمی در تحقق شعار جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار به ویژه در حوزه کشاورزی ایفا می‌کند و باید این طرح‌های با اولویت حفظ منابع طبیعی، در مهریز اجرایی شود.

زارع زاده مهریزی افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات مؤثری در حوزه منابع طبیعی باغ شهر تاریخی مهریز صورت گرفته و باعث شده از پیشروی کویر جلوگیری شده و کشاورزی شهرستان با مشکل کمتری مواجه شود.

وی گفت: منابع طبیعی بستر ساز حیات و توسعه پایدار کشور است و با توسعه فعالیت‌های این حوزه می‌توان رشد متوازن را در مناطق مختلف شاهد بود.

فرماندار در پایان نیز تصریح کرد: مراتع شهرستان مهریز  بستر مناسبی برای تولید در حوزه کشاورزی و دامپروری به حساب می‌آید بنابراین حفظ و احیاء این منابع از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تحقق آن به همکاری تمامی کارمندان آن اداره نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.