تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 15:20
23 بازدید
کد خبر : 25000

ابراز تمایل اکثریت مردم قم نسبت به تزریق واکسن

ابراز تمایل اکثریت مردم قم نسبت به تزریق واکسن

 استاندار قم با اشاره به این که تاکنون بیش از ۵۸% از مردم قم واکسینه شده اند از ابراز تمایل و علاقه مندی اکثریت شهروندان قمی نسبت به تزریق واکسن خبر داد. دکتر بهرام سرمست استاندار قم در یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد،

ابراز تمایل اکثریت مردم قم نسبت به تزریق واکسن 

 استاندار قم با اشاره به این که تاکنون بیش از ۵۸% از مردم قم واکسینه شده اند از ابراز تمایل و علاقه مندی اکثریت شهروندان قمی نسبت به تزریق واکسن خبر داد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهتمام همه بخش ها در راستای واکسیناسیون عمومی، اظهار کرد: محدودیت های کرونا تا پوشش حداکثری و ایمنی بخش در استان ادامه می یابد.

سرمست به برنامه ریزی استان برای واکسیناسیون همه اقشار در استان، اضافه کرد: تمام اتباع مجاز و حتی مشکوک التابعین واکسینه می شوند

وی با بیان لزوم افزایش واکسیناسیون کارکنان دستگاه های اجرایی، افزود: با در پیش گرفتن سیاست های تشویقی و آگاهی بخشی عمومی در سطح استان، زمینه افزایش جمعیت واکسینه در استان فراهم شود.
استاندار قم با انتقاد از مبحث واکسن هراسی، گفت: در بهترین حالت ۸ درصد مردم قم با اصل واکسیناسیون مخالف هستند و بیش از ۹۰ درصد مردم نسبت به دریافت واکسن تمایل قلبی دارند.

سرمست همچنین با اشاره به پروژه نیمه تمام بیمارستان الهادی و ضرورت فعال سازی این ظرفیت بالقوه، گفت: وضعیت نهایی ادامه این پروژه درمانی باید طی هفته های آینده مشخص شود.
وی یادآور شد: روند کلی استان در مبحث رعایت پروتکلهای بهداشتی صعودی است و موج پنجم این بیماری خوشبختانه هم اکنون در وضعیت کنترل شده ای قرار گرفته است.

وی با اشاره به نحوه فعالیت مدارس نیز گفت: مصوبات ستاد ملی در این زمینه چهارچوب عمل استانها را مشخص کرده و بر اساس مصوبات ملی باید نسبت به واکسیناسیون به موقع دانش آموزان مقاطع تحصیلی اقدام شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.