تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 15:05
16 بازدید
کد خبر : 116178

آغاز طرح زمستانی هلال‌احمر در ۱۴ پایگاه امداد و نجات زنجان

آغاز طرح زمستانی هلال‌احمر در ۱۴ پایگاه امداد و نجات زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طرح زمستانی هلال‌احمر در ۱۴ پایگاه و هشت پست امداد و نجات استان زنجان آغاز شد. سیدقاسم موسوی ظهر امروز (اول آذرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طرح زمستانی هلال‌احمر ۱۴ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری

آغاز طرح زمستانی هلال‌احمر در ۱۴ پایگاه امداد و نجات زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طرح زمستانی هلال‌احمر در ۱۴ پایگاه و هشت پست امداد و نجات استان زنجان آغاز شد.

سیدقاسم موسوی ظهر امروز (اول آذرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طرح زمستانی هلال‌احمر ۱۴ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند، اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماه‌نشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال است.

وی با بیان اینکه روزانه ۵۵ نفر پرسنل هلال‌احمر و ۱۲۰ امدادگر و نجات‌گر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به حوادث هستند، تصریح کرد: زمستان امسال سه پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقای سطح پاسخ‌گویی سریع و مناسب به حوادث سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر هشت و ۶۸ جاده ترانزیت زنجان – ابهر و کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان – میانه فعال شده است.

این مسئول با یادآوری اینکه آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک‌دار امداد و سایر ماشین‌آلات امدادی، چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است، افزود: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال‌احمر استان برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

موسوی با بیان اینکه برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان زنجان در مساجد و مکان‌های از قبل پیش‌بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران استان انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌شود در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.