تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 16:06
21 بازدید
کد خبر : 17757

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران

 معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران به تشریح آخرین وضعیت آب و هوای این استان پرداخت. احمد اسدی با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز شنبه ۱۰ مهر، نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران

 معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران به تشریح آخرین وضعیت آب و هوای این استان پرداخت.

احمد اسدی با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز شنبه ۱۰ مهر،
نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود و بویژه در غرب استان با بارش پراکنده همراه است.

وی گفت: در روزهای یک‏شنبه و دو شنبه ۱۱ و ۱۲ مهر اسمان استان، صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات همراه با افزایش نسبی دما  و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه ‏شنبه ۱۳ مهر، وضعیت جوی در استان، نیمه ابری بتدریج ابری همراه با کاهش  دما و از بعدازظهر از سمت غرب استان با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

اسدی افزود: در روز چهار‏شنبه هفته جاری وضعیت جوی در نیمه غربی استان، نیمه ابری تا ابری (در ارتفاعات مه آلود) گاهی با بارندگی و وزش باد ودر نیمه شرقی استان،  نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی گفت: در روز پنج‏شنبه ۱۵ مهر نیز آسمان استان ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش نسبی دما به تناوب با بارندگی و وزش باد است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.