تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 2:52
20 بازدید
کد خبر : 126124

آخرین آمار کرونایی‌ها در سمنان

آخرین آمار کرونایی‌ها در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۷ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند. دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از

آخرین آمار کرونایی‌ها در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۷ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا کنون ۱۸ هزار و ۲۳۶ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از ۲۵ الی ۲۶ اسفند ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه در مراکز درمانی بستری شدند .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: با بستری شدن این بیماران جدید، مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۷۳۰ نفر رسیده است.

دکتر دانایی همچنین یادآوری کرد: علاوه بر این در این مدت ۱۳ هزار و ۵۰۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹نیز به صورت سرپایی در ۶ شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۴۰۰۴ نفر رسید.

وی با اشاره به خطر ابتلا و شیوع بیشتر این بیماری در تعطیلات پایان سال از عموم مردم خواست به هیچ عنوان سفر نکرده و حتی‌المقدور از حضور در دورهمی‌ها نیز اجتناب کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.