تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:27
0 بازدید
کد خبر : 208414

Samsung Galaxy S25 سطح را در تصویر زنده نمایش می دهد

Samsung Galaxy S25 سطح را در تصویر زنده نمایش می دهد

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس ۲۵ را در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه کند، اما قطعات این گوشی در حال حاضر در حال تولید هستند. یکی از عکس‌های مجموعه نمایشگر به‌خاطر Ice Universe به صورت آنلاین ظاهر شد و نشان می‌دهد که گوشی‌ها از جلو چگونه خواهند بود. گلکسی اس ۲۵، گلکسی اس ۲۵ پلاس

Live photo of Samsung Galaxy S25 displays confirm thin bezels

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس ۲۵ را در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه کند، اما قطعات این گوشی در حال حاضر در حال تولید هستند. یکی از عکس‌های مجموعه نمایشگر به‌خاطر Ice Universe به صورت آنلاین ظاهر شد و نشان می‌دهد که گوشی‌ها از جلو چگونه خواهند بود.

گلکسی اس ۲۵، گلکسی اس ۲۵ پلاس و گلکسی اس ۲۵ اولترا حاشیه‌های نازک‌تری خواهند داشت و ما هنوز تأییدیه دیگری درباره گوشه‌های کمی گردتر Ultra داریم.

عکس زنده نمایشگرهای گلکسی اس ۲۵ سامسونگ حاشیه نازک را تایید می کند
همان منبع قبلاً گزارش داده بود که S25 Ultra با قطر ۶.۹ اینچی آیفون ۱۶ پرو مکس مطابقت دارد و همچنین دارای حاشیه هایی ۰.۲ میلی متری نازک تر از Galaxy S24 Ultra خواهد بود.

انتظار می‌رفت سری گلکسی S25 نسخه‌های قبلی خود را کپی کند و تراشه‌های اگزینوس را به نسخه‌های وانیلی و پلاس بیاورد، در حالی که Ultra فقط باید با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه شود. با این حال، دو گزارش جداگانه نشان می‌دهند که ممکن است سامسونگ به موقع با Exynos 2500 آماده نشود. و باید از تراشه کوالکام در کل خط تولید استفاده کند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.