مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌خراسان جنوبی از انتقال بیمه پایه شهری بیش از ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی به بیمه سلامت خبر داد و گفت: طرح انتقال بیمه در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار انجام می‌شود.   رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد:  با توجه به بحث

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌خراسان جنوبی از انتقال بیمه پایه شهری بیش از ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی به بیمه سلامت خبر داد و گفت: طرح انتقال بیمه در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار انجام می‌شود.

 

رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد:  با توجه به بحث انتقال بیمه پایه شهری مددجویان کمیته امداد از شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار به سازمان بیمه سلامت، تفاهم‌نامه همکاری بیمه سلامت و کمیته امداد   به امضا رسید.

وی گفت: ۱۰ هزار و ۹۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان دارای بیمه پایه شهری هستند که از این تعداد ۱۰۸۵ نفر در فردوس، ۱۲۱۰ نفر در قاین، ۱۲۷۱ نفر در طبس و ۳۹۶۱ نفر در منطقه یک بیرجند و ۳۴۴۳ نفر در منطقه دو بیرجند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده در شهرستان‌های فردوس، قاین، طبس و بیرجند اجرا می‌شود و با پزشکان خانواده قرارداد همکاری به امضا رسیده است.

سلم‌آبادی بیان کرد: انتقال بیمه پایه شهری مددجویان به سازمان بیمه سلامت در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار انجام می‌شود و جمعیت هدفی که بیمه آن‌ها به بیمه سلامت منتقل می‌شود، در مجموع یک ‌میلیون نفر هستند که این تجمیع به نفع کشور است.

وی یادآور شد: کارت کمیته امداد برای مددجویان که به سازمان بیمه سلامت منتقل‌شده تا پایان اردیبهشت‌ماه اعتبار دارد و مددجویان تا زمان صدور دفترچه بیمه سلامت می‌توانند از این کارت استفاده کنند.

منبع: ایسنا

خروج از نسخه موبایل