تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 18:42
127 بازدید
کد خبر : 208108

گوگل فرد چیست؟ راهنمای شما برای به روز رسانی الگوریتم فرد

گوگل فرد چیست؟ راهنمای شما برای به روز رسانی الگوریتم فرد

آیا سایت شما تحت تاثیر به روز رسانی الگوریتم گوگل فرد قرار گرفته است؟ دریابید که چرا رتبه بندی شما ضربه خورده است و برای رفع آن چه کاری می توانید انجام دهید. در مارس ۲۰۱۷، گوگل به‌روزرسانی الگوریتمی را با نام «فرد» منتشر کرد و واکنش‌ها در سراسر صنعت سریع و شدید بود. در ماه مارس و ماه‌های

آیا سایت شما تحت تاثیر به روز رسانی الگوریتم گوگل فرد قرار گرفته است؟ دریابید که چرا رتبه بندی شما ضربه خورده است و برای رفع آن چه کاری می توانید انجام دهید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\7.jpg

در مارس ۲۰۱۷، گوگل بهروزرسانی الگوریتمی را با نام «فرد» منتشر کرد و واکنشها در سراسر صنعت سریع و شدید بود. در ماه مارس و ماههای بعد، سایتهای آسیبدیده تا ۹۰ درصد کاهش ترافیک داشتند. با ضربه زدن به ترافیک و رتبهبندی، سئوکاران وحشت زده از ساحلی به ساحل دیگر شروع به دستکاری، اصلاح و حذف کردند تا بتوانند به لطف گوگل برگردند.

 

گوگل فرد برای سئوکاران به چه معناست؟

پاسخ کوتاه: محتوای عالی ایجاد کنید که با هدف جستجو هماهنگ باشد. Google Fred تنها یکی از بهروزرسانیهای الگوریتم روزانه است که Google انجام میدهد تا الگوریتم آن بیشتر منعکس کننده قلب، ذهن و نیازهای مشتری باشد. وقتی صحبت از بهروزرسانیهای الگوریتم گوگل میشود، سئوکاران باید روی مشتری خود به عنوان الگوریتم تمرکز کنند و نیازی نیست که اغلب نگران این بهروزرسانیها باشند.

 

اما بیایید وارد ماجرا شویم. این راهنما همه چیز را توضیح می دهد.

 

به روز رسانی الگوریتم گوگل فرد چه بود؟

C:\Users\mohammad\Downloads\1\8.png

Google Fred مجموعهای از بهروزرسانیها بود که در مارس ۲۰۱۷ رخ داد. در حالی که Google در مورد هدف این بهروزرسانی مبهم بود، سئوکاران تشخیص دادند که Google Fred در درجه اول بر سایتهای با کیفیت پایین و تبلیغات سنگین با محتوای نازک و بک لینکهای بد تأثیر میگذارد.

 

بهروزرسانی الگوریتم مارس، تنها یکی دیگر از صف طولانی بهروزرسانیهای الگوریتمی بود که Google طی سالها برای ارائه تجربه بهتر برای جستجوگر و اطمینان از اینکه محتوایی که در SERP ظاهر میشود، واقعاً با هدف جستجوی پشت سؤال صحبت میکند، انجام داده است.

 

یک به روز رسانیدر نهایت توسط Gary Illyes، تحلیلگر روندهای وب مستر گوگل تایید شد:

 

به روز رسانی الگوریتم فرد کدام سایت ها را هدف قرار داده است؟

در اینجا نمونه ای از آنچه کارشناسان سئو پس از فرد گزارش می دهند آورده شده است:

C:\Users\mohammad\Downloads\1\9.jpeg

بر اساس تحقیقات بری شوارتز منتشر شده در Search Engine **** (در یک برگه جدید باز می شود)، حدود ۹۵ درصد از سایت هایی که مورد بازدید قرار گرفتند، سایت هایی با محتوایی بودند که به نظر می رسد که برای اهداف رتبه بندی نوشته شده باشد و سپس دارای تبلیغات و/یا باشد. پیوندهای وابسته در سراسر مقاله پراکنده شده اندبه نظر می رسد که آنها دارای محتوایی در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات هستند که ارزش زیادی به آنچه سایت های دیگر در صنعت قبلاً نوشته اند اضافه نمی کند.”

در همین حال، Sreelal G. Pillai در مورد TechWyse گزارش میدهد (در یک برگه جدید باز میشود) که سایتهای آسیبدیده نیز دارای بک لینکهای با کیفیت پایین مشترک هستند به این معنی که سایتهایی که به آنها لینک میدهند همگی دارای اعتبار دامنه پایین هستند.

StatCounter به همین نتیجه رسید (در یک برگه جدید باز می شود) و مشخص کرد که سایت هایی با بک لینک های غیر طبیعی و محتوای ارزشمند، قدیمی یا تبلیغاتی سنگینبیشترین آسیب را از این به روز رسانی دیده اند.

بنابراین چه چیزی می دهد؟

واقعاً، فرد نباید چندان غافلگیرکننده باشد. این بهروزرسانی دیگری از مجموعه بهروزرسانیهایی است که Google هر روز برای بهبود الگوریتم و کیفیت نتایج SERP خود انجام میدهد. به نظر میرسد فرد یکی از سایتهایی است که بر بسیاری از سایتها در سراسر وب تأثیر گذاشته است، بهویژه سایتهایی که تبلیغات سنگینی دارند و محتوای با کیفیت پایین روی تولید درآمد متمرکز شدهاند. گوگل در تلاش است تا به سایتهایی که محتوای ارزشمندی را ارائه میکنند که به کاربران کمک میکند، پاداش دهد، نه اینکه فقط یک دلار اینترنتی سریع کسب کنند.

 

اینجا در Conductor، ما شاهد حرکت زیادی در بسیاری از عمودهای پس از فرد بودیم. بسیاری از سایتهای تجارت الکترونیک در چند هفته اول پس از بهروزرسانی ضربه خوردند، و سپس شاهد بازگشت رتبهبندی در هفتههای سوم و چهارم بودیم. این برای گوگل نیز غیرعادی نیست. گوگل تمایل دارد موارد را شماره گیری کند، و سپس آنها دوست دارند موارد را شماره گیری کنند. این کاری است که آنها انجام می دهند.

 

در واقع، طبق یک گزارش میزگرد *** (در یک برگه جدید باز می شود)، گری ایلیز گفت که این به روز رسانی تماماً در مورد سایت هایی است که به دستورالعمل ها توجه نکرده اند. یعنی:

 

محتوای با کیفیت بالا و مرتبط ایجاد کنید که هدف آن کمک به خوانندگان و کاربران شما باشد

سایت خود را با انبوهی از تبلیغات یا پیوندهای وابسته بارگیری نکنید

اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند تبلیغات شما را به این صورت شناسایی کنند. سعی نکنید کاربران را فریب دهید تا فکر کنند تبلیغات واقعاً محتوای سایت است

به دنبال بک لینک های اسپم و غیر طبیعی باشید و آنها را رد کنید

اگر بعد از فرد افتی در رتبهبندی ترافیک یا کلمات کلیدی مشاهده نکردید، فقط به کاری که انجام میدهید ادامه دهید ادامه دهید و به ایجاد محتوای عالی ادامه دهید. اما اگر این کار را کردید، اجازه دهید فرد به عنوان یک هشدار برای شما باشد، زیرا مطمئنا این آخرین به روز رسانی با کیفیت گوگل نخواهد بود. همین امروز صاف شوید و پرواز کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.