راهاندازی مرکز ۴۰۳۰ موجب کاهش مراجعه مردم به بیمارستانها شده است

سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در زمینه سوالات کرونایی مردم، در روزهای اخیر میزبان حدود ۷ میلیون تماس از سراسر کشور بوده است. به گزارش ایسنا، حجتالله نیکیملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: تا صبح دیروز بیش از ۶.۵میلیون تماس درخصوص ابتلا به کرونا و گرفتن مشاوره درمانی با
سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در زمینه سوالات کرونایی مردم، در روزهای اخیر میزبان حدود ۷ میلیون تماس از سراسر کشور بوده است.
به گزارش ایسنا، حجتالله نیکیملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: تا صبح دیروز بیش از ۶.۵میلیون تماس درخصوص ابتلا به کرونا و گرفتن مشاوره درمانی با سامانه ۴۰۳۰ ثبت شده است.
وی ادامه داد: در این سامانه که به همت ستاد اجرایی فرمان امام و همکاری وزارت بهداشت راهاندازی شده است، بیش از ۲۰۰۰ پزشک و پزشکیار جهادی همکار ستاد اجرایی بطور شبانهروزی به سوالات و دغدغههای مردم پاسخ تخصصی میدهند و حتی با بیماران بطور مرتب تماس میگیرند و وضعیت قرنطینه بودن و سیر درمان آنها را پیگیری میکنند.
نیکیملکی اظهار کرد: به گفته وزارت بهداشت، پس از راهاندازی مرکز ۴۰۳۰، تعداد مراجعه مردم به بیمارستانها و مراکز درمانی به یک پنجم کاهش یافته و این سامانه کمک بزرگی برای نظام سلامت بوده است.
وی افزود: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، تمام امکانات ستاد برای مقابله با ویروس کرونا در زمینه تولید اقلام بهداشتی و بینیاز کردن کشور از این مواد، خدمات پزشکی تله مدیسین و خدمات مشاورهای، تولید کیت تشخیص و تامین داروهای موردنیاز، توزیع اقلام ضدکرونایی در مناطق محروم ، ضدعفونی کردن معابر عمومی و سایر موارد بسیج شده و تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰