تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 1:53
16 بازدید
کد خبر : 117613

امام جمعه زاهدان: باید با به کارگیری ظرفیت ها چهره سیستان وبلوچستان را تغییر داد

امام جمعه زاهدان: باید با به کارگیری ظرفیت ها چهره سیستان وبلوچستان را تغییر داد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت های استان چهره استان را تغییر داد. آیت الله محامی ۱۹ فروردین ماه در دیدار با دکتر فاضلی، منتخب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تشکیل مجمع نمایندگان با شاکله قوی

امام جمعه زاهدان: باید با به کارگیری ظرفیت ها چهره سیستان وبلوچستان را تغییر داد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت های استان چهره استان را تغییر داد.

آیت الله محامی ۱۹ فروردین ماه در دیدار با دکتر فاضلی، منتخب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تشکیل مجمع نمایندگان با شاکله قوی و محتویات پربار برای استان بسیار لازم است و می بایست از تجربیات و تخصص های یکدیگر استفاده کرد و در کنار آن نیز باید از ظرفیت متخصصان داخل استان ‌بهره مناسب جست.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ظرفیت نمایندگان دوره قبل نیز بسیار با اهمیت است و می بایست از تجربیات آنان نیز استفاده کرد.

آیت الله محامی تصریح کرد: هر چقدر ارتباطات با نمایندگان سایر استان ها در مجلس بیشتر شود وزن کار و سطح کار بیشتر می شود و نتایج و ثمرات بهتری خواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه محرومیت در استان سیستان و بلوچستان زیاد است اما در کنار آن فرصت و ظرفیت نیز زیاد است و متاسفانه از این ظرفیت ها استفاده بهینه نشده و نمایندگان می بایست در به کارگیری این ظرفیت ها به مدیران کمک کنند.

ملک محمد فاضلی، منتخب مردم سراوان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: در جلسه ای که منتخبین مردم با یکدیگر برگزار کردند قرار شد تا نمایندگان با نگاه یکسان و با استراتژی پیشرفت استان، در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا همه نمایندگان برای مجموع استان تلاش کنند و به گونه ای نباشد که هر نماینده ای تنها به فکر حوزه انتخابی خود باشد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه همه نمایندگان به توافق رسیدند و تعهد داده شد که در کنار همدیگر برای استان تلاش کنند.

فاصلی افزود: خوشبختانه ظرفیت خوبی در میان نمایندگان وجود دارد و با وجود استعداد و تخصص های موجود در مجموع نمایندگان استان می شود با پیگیری های مناسب ثمرات خوبی را برای استان بوجود آورد.

وی تاکید کرد: ظرفیت مرز یک مسئله بسیار مهم است و باید با مطالعه و بررسی این ظرفیت از آن استفاده مناسب کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.